آی تی نما |نوت 7 کابوس یا سکوی پرتاب سامسونگ


سامسونگ پس از گمانه زنی های فراوان سوگولی خود را به دنیای فناوری معرفی کرد اما آخرین سری نوت با حاشیه فراوان پا به دنیای فناوری گذاشت با آی تی نما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم

آی تی نما |نوت 7 کابوس یا سکوی پرتاب سامسونگ


سامسونگ تمام تلاش خود را انجام داد تا پرچمدار سری نوت سامسونگ با اخرین تکنولوژِی بازارعرضه شود پس از معرفی امکاناتی نظیر خسگر عنبیه و امکانات جدید به رابط کاربری قلم و همچنین رابط ux از تاچویز با سخت افزار روز دنیا عرضه شد. این اولین گوشی روز دنیا است که از کارتهای حافظه فوق سری ufs و همچنین خافظه داخلی ufs پشتیبانی می کند.



 زمانی از عرضه نوت 7 نگذشت که خبر از آتش گرفتن یک دستگاه در حین شارژ خبرساز دنیای تکنولوژی شد و پس از آن چند گوشی دیگر هم در حین شارژ اتش گرفتند سیل عظیم نگرانی ها در طرفداران سامسونگ باعث واکنش رسانه ها شد و همچنین نماینده سامسونگ اذهان داشت این مشکل در خط تولید سامسونگ نبوده و مربوط به بسته بندی باطری که توسط شرکت وابسته به سامسونگ بوده است با این حال سامسونگ توقف عرضه نوت را در پیش گرفته تا با بررسی بیشتر این موضوع به رفع مشکل بپردازد.


اما چیزی که برای ما شبهه ایجاد کرده این است چرا در بالای گوشیهای اتش گرفته ارم ساسونگ نیست؟ ایا این تصاویر ساختگی است تا از اعتبار سامسونگ کثر کند یا سامسونگ این سری اول را بدون برند خود تولید کرده است؟



سامسونگ طی عذر خواهی از طرفداران و دوست داران دنیای تکنولوژی در مصاحبه مطبوعاتی طی فراخوان خواستار برگشت یک میلیون دستگاه عرضه شده شد تا با بررسی و رفع عیب حسن نیت خود را ثابت کند.آیا سامسونگ میتواند ارزش ازدست رفته خود را بازیابد نظر شما در این مورد چیست؟

۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Power By Blog Bayan