بازگشت نوکیا| آیا همه چیز تغییر کرده است؟

خاطره تلخی بود برای همه دوست داران دنیای فناوری آن روزی که نوکیا چوب حراج بر پیکره بخش موبایل خود زد بخشی که روزی سلطان بی چون و چرا تلفن همراه بود . همه ما بدون شک یکی از تلفن همراه از خانواده های بزرگ نوکیا را به عنوان گوشی در دستان خود داشتیم نمی خواهیم با بازگو کردن یاد خاطرات نوستالژی را زنده کنیم اما کم و بیش همه ما میدانیم هیچ کس مقصر این موضوع نیست جز خود نوکیا!با آی تی همراه،همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم


بازگشت نوکیا|آی تی نما|اخبار فناوری

با ظهور سیستم عامل های ios و آندروید دیگر کسی اشتیاق به استفاده از سیستم عامل سیمبیان نداشت به تدریج از محبوبیت این سیستم عامل کاسته شد کار به جایی رسید که حتی سیستم عامل ماکروسافت هم نتوانست نوکیا را نجات دهد.

حال بعد از نزدیک شدن به اتمام قرارداد ماکروسافت مبری بر حق استفاده برند نوکیا این شرکت بزرگ دنیای فناوری با همکاری شرکت Foxconn اقدام به تولید گوشی های هوشمند با سیستم عامل آندروید گوگل خواهد کرد پیش از این شاهد تبلت c1  برای بازار چین از تولیدات این شرکت مبتنی بر سیستم عامل آندروید بودیم.

درست در این بازار شلوغ و اشباع شده با حضور قدرتمند سامسونگ و اپل کار برای نوکیا تازه نفس سخت است اما با پیشینه قدرتمند و دانش مهندسین نوکیا و همچنین طرفدار های این برند محبوب ما به حضور پررنگ این کمپانی دوست داشتنی خوش بین هستیم. نظر شما چیست؟

۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Power By Blog Bayan